Archive for April 12th, 2007

shiemz.com? Hehe… tercapai gak hajat haku nak bukak doman sendirik! Tengkiu jun! Dah lama aku nak ada doman cam nie. Lagipun bukannya mahal pun… Tapi aku agak terkilan gak la… dari shiemz.blogspot.com kendian ke shiemz. arfah.net kendian mamahadzeq.wordpress.com dan skarang aku harap aku nak stay dgn blog aku yg bernama shiemz.com nie. Doa² la aku […]

By April 12, 2007 0 Comments Read More →

Petapetapeta.. peta..peta…. hehehe… mesti korang terpikir ape kebenda la yg aku mengarut nie. Tapi nie lah realiti dari hari ke hari…. Hadzeq anak kesayangan aku tue dah pandai menyembang²… mulutnya dah bising². Sonok lak aku menyembang nagn dier. Macam paham jer ape yang aku dok sembang² dengan dier… Badan dier yang semakin gebu, keras n […]

By April 12, 2007 0 Comments Read More →